Το AdWords είναι ένα διαφημιστικό σύστημα που αναπτύχθηκε από την Google για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν διαδικτυακές αγορές-στόχους μέσω της πλατφόρμας μηχανών αναζήτησης και των συνεργαζόμενων ιστότοπων. Αυτοί οι ιστότοποι συνεργατών φιλοξενούν μια διαφήμιση με κείμενο ή εικόνα που εμφανίζεται στη σελίδα αφού ένας χρήστης αναζητήσει λέξεις-κλειδιά και φράσεις που σχετίζονται με μια επιχείρηση και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Στο Google.com, οι διαφημίσεις του AdWords εμφανίζονται συνήθως σε συγκεκριμένες τοποθεσίες στην επάνω και δεξιά πλευρά μιας σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Μπορείτε να επιλέξετε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επωνυμία σας, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τη βιομηχανία για τον λογαριασμό σας στο AdWords. Όταν οι πελάτες αναζητούν αυτές τις φράσεις, θα τους προβληθεί η διαφήμιση του καταστήματός σας. Πληρώνετε μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και επισκέπτεται τον ιστότοπό σας ή καλεί την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας το “κλικ για κλήση”.
Πώς ωφελεί το AdWords τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου;
Οι δύο βασικοί τρόποι με τους οποίους το Google Ads μπορεί να βοηθήσει τη διαδικτυακή σας επιχείρηση λιανικής είναι να βελτιώσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να οδηγήσει την κατάλληλη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Άλλα οφέλη από τη χρήση του AdWords περιλαμβάνουν:
Οι πελάτες συσχετίζουν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και φράσεις με την επιχείρησή σας
Μπορείτε να στοχεύσετε με το AdWords, που σημαίνει ότι οι διαφημίσεις ακολουθούν έναν πελάτη σε άλλους ιστότοπους Google, όπως το YouTube και οι The New York Times – που βελτιώνει τη μετατροπή και μειώνει το κόστος ανά κλικ.
Έχετε την ευελιξία να καθορίσετε ποιοι ιστότοποι φιλοξενούν τις διαφημίσεις σας
Επικεντρωθείτε στην αγορά-στόχο σας, κάνοντας κλικ σε συγκεκριμένες περιοχές και πόλεις
Το AdWords προσδιορίζει ποιος αναζητά τα προϊόντα σας
Το AdWords υπενθυμίζει στους πελάτες αυτό που είχαν προηγουμένως αναζητήσει, έχοντας κατά νου την επωνυμία σας
Το AdWords σάς βοηθά να βελτιστοποιήσετε τις τρέχουσες καμπάνιες και να αξιοποιήσετε τα αποτελέσματα για βελτιωμένη συνολική επιτυχία