seo

Έχει πεθάνει το SEO; Ανάλυση και Δεδομένα

Τεχνολογία

Το SEO δεν είναι τόσο εύκολο όσο πριν από 10 χρόνια, όπου σχεδόν κάθε «κόλπο» στο βιβλίο παιχνιδιού Black-Hat SEO λειτουργούσε, αλλά τώρα που ήρθαν οι ενημερώσεις Google PageRank, Penguin και Panda, πολλοί «γκουρού του SEO» έχουν ξεθωριάσει. Με αυτά τα λόγια, το SEO είναι νεκρό; Θα υπάρχει SEO σε 5 χρόνια; Ακριβώς επειδή οι παλιές «τακτικές» δεν λειτουργούν πια, δεν σημαίνει ότι το SEO δεν έχει πεθάνει, σημαίνει απλώς ότι η Google είναι πλέον επικεντρωμένη στην παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας στους χρήστες της και έχουν πλέον τη δύναμη να κάνουν έτσι με τους προηγμένους αλγόριθμους τους. Ας είμαστε ειλικρινείς εδώ, εξακολουθώ να πιστεύω ότι σίγουρα θα κάνουμε κάθε ερώτηση στο μυαλό μας στην Google σε 5 χρόνια από τώρα, ακόμη και με το SEO να αλλάζει συνεχώς λόγω των αλγορίθμων αναζήτησης της Google και άλλων μηχανών αναζήτησης, καθώς και της αυξανόμενης παρουσία τεχνητής νοημοσύνης. Αλλά μην το παίρνετε για αυτό, εδώ είναι τι λένε τα δεδομένα:

Έχει πεθάνει το SEO;

Υπάρχει μια μεγάλη παρανόηση ότι το SEO είναι νεκρό, αλλά στο παραπάνω γράφημα που δείχνει τα έσοδα από τις διαφημίσεις Google από το 2001 δείχνει ότι κερδίζουν συνεχώς περισσότερα χρήματα από τα έσοδα από διαφημίσεις περισσότερο από ποτέ. Εάν το SEO όντως πρόκειται να πεθάνει, δεν νομίζω ότι η Google δεν θα πέτυχε τα πάντα υψηλά εσόδων από διαφημίσεις με συνέπεια από έτος σε έτος. Το SEO, ή η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, υπάρχει μόνο για περίπου δέκα χρόνια στο διαδίκτυο. Όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), δεν υπήρχαν ειδικές τεχνικές ή μέθοδοι για την επίτευξη υψηλών ταξινομήσεων στις μηχανές αναζήτησης.

Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να είναι πηγή υψηλών κερδών και διαδικτυακής προβολής για τις επιχειρήσεις, περισσότεροι άνθρωποι έχουν αρχίσει να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στις τεχνικές που μπορούν να τους βοηθήσουν να επιτύχουν υψηλές κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης, όπως η δημιουργία περισσότερου περιεχομένου και ιστοσελίδες, οι οποίες με τη σειρά τους θα δώσουν στην Google περισσότερες πιθανότητες να τοποθετήσει περισσότερες διαφημίσεις = περισσότερα έσοδα. ιστοσελίδες και χρήστες του διαδικτύου με την πάροδο του χρόνου.

google-searches-per-year-1

Το παραπάνω γράφημα ελήφθη από το Weld.io και το Internet Live Stats και εμφανίζει τον αριθμό των ιστοτόπων και των χρηστών του Διαδικτύου στον κόσμο από το 1991. Το μπλε αντιπροσωπεύει τον αριθμό των ιστότοπων και το πράσινο τον αριθμό των επισκεπτών του ιστότοπου. Αυτά τα δεδομένα που λαμβάνονται από το Google Zeitgeist, δείχνουν τον αριθμό των αναζητήσεων στο Google από το 1999-2012.

Από το 2020, αυτός ο αριθμός έχει πλέον αυξηθεί σε σχεδόν 2 τρισεκατομμύρια αναζητήσεις ετησίως! Είναι σύμπτωση τα αυξανόμενα έσοδα από διαφημίσεις Google, ο αριθμός των ιστότοπων και ο αριθμός των αναζητήσεων της Google; Πιθανότατα όχι! Τα δεδομένα δεν μας λένε ότι το SEO θα εξαφανιστεί στο εγγύς μέλλον, στην πραγματικότητα είναι πολύ πιθανό το αντίθετο.

Το SEO δεν είναι ένα «κόλπο» όπως ήταν κάποτε

Η ευρετηρίαση Google mobile-first από την Google εξηγεί πώς η ύπαρξη ενός ιστότοπου φιλικού προς κινητά είναι ένας τεράστιος παράγοντας κατάταξης Από το Google Search Central Ως αποτέλεσμα του αυξανόμενου αριθμού ιστότοπων, οι μηχανές αναζήτησης άρχισαν να κάνουν τους αλγόριθμούς τους πιο σύνθετους για να διασφαλίσουν ότι μόνο οι νόμιμες και αυθεντικές εταιρείες κατατάσσονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης και λαμβάνουν τα κέρδη που τους αξίζει. Η κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων είναι μια τεράστια διαδικασία, καθώς πρέπει να χτιστεί τόσο για SEO όσο και για

Πρόσφατα έγιναν αρκετές αλλαγές στη μηχανή αναζήτησης της Google και η μηχανή αναζήτησης απαιτεί πλέον οι ιστότοποι να είναι πιο φιλικοί προς το χρήστη.

Η Google έχει επίσης λάβει πολλά βήματα για να διασφαλίσει ότι οι διαχειριστές ιστού δεν μπορούν να κατατάξουν τους ιστότοπούς τους στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης χρησιμοποιώντας ανήθικες ή σκιώδεις τεχνικές, όπως το γέμισμα λέξεων-κλειδιών και το cloaking. Το τοπικό SEO θεωρητικά είναι ευκολότερο. Για παράδειγμα το δικηγόροι Γλυφάδα είναι μια πιο εύκολη φράση για να στοχεύσεις σε σύγκριση με της Αθήνας.

Ναι, το SEO έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και έχει καταστεί σχεδόν αδύνατο να παίζετε τις μηχανές αναζήτησης και να χειρίζεστε τα αποτελέσματά τους σήμερα. Το SEO θεωρείται πλέον μια μακροπρόθεσμη επένδυση για τις επιχειρήσεις, με τα αποτελέσματα να εμφανίζονται σταδιακά με τον καιρό. Το SEO θεωρείται σχεδόν νεκρό από πολλούς διαχειριστές ιστού και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων λόγω των πρόσφατων αλγορίθμων μηχανών αναζήτησης.

Πιστεύουν ότι το SEO δεν είναι πλέον αποτελεσματικό και δεν θα αποφέρει ποτέ καρποφόρα αποτελέσματα. Ωστόσο, είμαι ένας από αυτούς που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος για τη δημιουργία δυνητικών πελατών και τη δημοφιλία της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο. Δεδομένης της επαγγελματικής μας εμπειρίας στο ιατρικό μάρκετινγκ, είμαστε βέβαιοι ότι το SEO θα υπάρχει για πολύ καιρό και θα συνεχίσει να είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος απόκτησης της πιο σημαντικής οργανικής και στοχευμένης επισκεψιμότητας.

Νικώντας τον ανταγωνισμό στο Google SEO

Χωρίς αμφιβολία, το παιχνίδι βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) εξελίσσεται συνεχώς, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα όσα κάναμε στο παρελθόν είναι πλέον άχρηστα και δεν θα έχουν καμία αξία για τους ιστότοπούς μας στο μέλλον.

. Δεν είναι πλέον μαθηματική εξίσωση ή τύπος για να πετύχεις στο SEO. Έχει εξελιχθεί σε μορφή τέχνης και δεν είναι όλοι ικανοί να κατακτήσουν αυτή τη μορφή τέχνης. Πρόσφατα, οι άνθρωποι άρχισαν να δίνουν έμφαση στον αριθμό των συνδέσμων παρά στην ποιότητα των συνδέσμων, επομένως η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων αποτυγχάνει σε αυτό. Επιπλέον, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το να είστε κοινωνικά ενεργοί στο διαδίκτυο μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την κατάταξη του ιστότοπού σας στο Google, καθώς η Google έχει αρχίσει να του δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα τα τελευταία χρόνια.

Ναι, οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν αλλάξει, αλλά το παιχνίδι απέχει πολύ από το να τελειώσει. Πρέπει να είστε ενημερωμένοι με τις πιο πρόσφατες τεχνικές και τα πράγματα που πρέπει και δεν πρέπει να κάνετε και είμαι βέβαιος ότι θα κατατάξετε οποιονδήποτε ιστότοπο για οποιαδήποτε λέξη-κλειδί με σχετική ευκολία.

Leave a Reply

Your email address will not be published.