Σχεδιασμός ιστοσελίδων για δικηγόρους

Σχεδιασμός ιστοσελίδων για δικηγόρους

Νομικά

Εάν είστε δικηγόρος οικογενειακού δικαίου, γνωρίζετε ότι ο σχεδιασμός ιστοσελίδων είναι απαραίτητος για την επιτυχία σας. Όχι μόνο χρειάζεστε έναν ιστότοπο που να φαίνεται επαγγελματικός και αξιόπιστος, αλλά χρειάζεστε επίσης έναν εύκολο στη χρήση και την πλοήγηση. Στον σημερινό κόσμο, η παρουσία στο διαδίκτυο είναι πιο σημαντική από ποτέ, και αν θέλετε να μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι στο ίδιο επίπεδο. Παρουσιάσαμε μερικές συμβουλές σχεδιασμού ιστοσελίδων για δικηγόρους οικογενειών που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο που θα εντυπωσιάσει τους πιθανούς πελάτες και θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Πρέπει ένας δικηγόρος να έχει προσωπικό ιστότοπο;

Χωρίς αμφιβολία, κάθε δικηγόρος πρέπει να έχει μια προσωπική ιστοσελίδα. Στον σημερινό κόσμο, οι πιθανοί πελάτες θα σας αναζητούν στο διαδίκτυο και αν δεν έχετε ιστότοπο, θα χάσετε τις δουλειές σας. Όχι μόνο αυτό, αλλά η ύπαρξη ενός ιστότοπου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε την εμπειρία και τα διαπιστευτήριά σας.

Τι σημαίνει αποτελεσματική ιστοσελίδα

Ωστόσο, δεν θα το κάνει μόνο οποιοσδήποτε ιστότοπος. Εάν θέλετε ο ιστότοπός σας να είναι αποτελεσματικός, πρέπει να σκεφτείτε λίγο τον σχεδιασμό και να βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολος στη χρήση και την πλοήγηση. Ακολουθούν μερικές συμβουλές σχεδιασμού ιστοσελίδων για οικογενειακούς δικηγόρους- Χρησιμοποιήστε μια πρακτική διάταξη. Όταν ξεκινάτε με τη σχεδίαση ιστοσελίδων για τον ιστότοπο οικογενειακού δικηγόρου σας, θέλετε να διασφαλίσετε ότι δημιουργείτε μια πρακτική διάταξη. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχετε μια γραμμή πλοήγησης που είναι εύκολο να βρεθεί και να χρησιμοποιηθεί.

Διαβάστε  Δικαστική Συμπαράσταση και νομική διαδικασία

Θέλετε επίσης να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι εύκολο να διαβαστεί και να ακολουθηθεί. Αυτό σημαίνει ότι έχετε καθαρή κεφαλίδα, σώμα και υποσέλιδο. Η κεφαλίδα είναι συνήθως το σημείο όπου πηγαίνει η επωνυμία κλειδιού (δηλαδή το λογότυπο) και η πλοήγηση, το τμήμα του σώματος είναι το μέρος όπου πηγαίνει το κύριο περιεχόμενο και το υποσέλιδο χρησιμοποιείται γενικά για κύρια στοιχεία επικοινωνίας. Η διάταξή σας θα πρέπει επίσης να αποκρίνεται για να φαίνεται καλή σε όλες τις συσκευές. Αυτές τις μέρες, περίπου το 63% όλων των αναζητήσεων γίνεται σε κινητές συσκευές. Δεν θέλετε ο ιστότοπός σας να είναι δύσκολος στη χρήση σε μικρότερη οθόνη.

Διαβάστε – Δικηγόρος Για Ακίνητα – Ποια Τα Σωστά Κριτήρια Επιλογής

Αν όλα αυτά φαίνονται τόσο περίεργα, ίσως θελήσετε να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) για να σας βοηθήσει με το σχεδιασμό ιστοσελίδων. Το WordPress είναι μια δημοφιλής επιλογή για πολλούς δικηγόρους και το χρησιμοποιούμε συχνά.

Επιμείνετε σε ένα επαγγελματικό σχέδιο σχεδίασης. Η διάταξη είναι αναμφίβολα μία από τις πιο κρίσιμες πτυχές του σχεδιασμού ιστοσελίδων για έναν οικογενειακό δικηγόρο. Μόλις το καταλάβετε, ήρθε η ώρα να προχωρήσετε στη συνολική εμφάνιση και αίσθηση του ιστότοπού σας. Ο σχεδιασμός του ιστοτόπου σας πρέπει να είναι επαγγελματικός και να αντικατοπτρίζει την εικόνα του δικηγορικού σας γραφείου. Αυτό σημαίνει χρήση χρωμάτων που αποδίδουν αξιοπιστία και αποφυγή εικόνων ή γραφικών με αντιεπαγγελματική εμφάνιση. Θα καλύψουμε την επωνυμία και τις εικόνες λίγο αργότερα σε αυτήν την ανάρτηση. Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων σας θα πρέπει επίσης να είναι απλός και οργανωμένος. Οι λέξεις κλειδιά όπως συναινετικό διαζύγιο είναι επίσης μια σημαντική παράμετρος στο SEO.

Διαβάστε  Πως να βρεις έναν καλό δικηγόρο διαζυγίων

Θέλετε οι πιθανοί πελάτες σας να μπορούν να βρίσκουν εύκολα τις πληροφορίες που αναζητούν. Όπως και η διάταξη, η γραμματοσειρά θα πρέπει να είναι καθαρή και το κείμενο αρκετά μεγάλο για ανάγνωση σε κινητές συσκευές. Ορισμένοι οικογενειακοί δικηγόροι κάνουν το λάθος να πιστεύουν ότι πρέπει να έχουν πολύ περιεχόμενο στον ιστότοπό τους. Στην πραγματικότητα, θέλετε να διατηρήσετε τα πράγματα όσο το δυνατόν πιο συνοπτικά, παρέχοντας παράλληλα αρκετές πληροφορίες για να απαντήσετε στις ερωτήσεις των πιθανών πελατών σας. Φτιάξτε την επωνυμία σας. Όταν αναζητήσει κάποιος εργατολόγοι Αθήνα, να είστε εκεί.

Το Branding είναι πολύ σημαντικό

Από την εμπειρία μας, οι δικηγόροι είναι συχνά τόσο εστιασμένοι στις πρακτικές πτυχές του σχεδιασμού ιστοσελίδων που ξεχνούν το branding. Ο σχεδιασμός του ιστοτόπου σας θα πρέπει να περιλαμβάνει το λογότυπο, την ετικέτα και τα χρώματα της δικηγορικής σας εταιρείας. Εάν δεν έχετε λογότυπο, συνιστούμε να επενδύσετε σε ένα. Το λογότυπό σας είναι ένα κρίσιμο μέρος της επωνυμίας σας και θα χρησιμοποιηθεί σε όλο το υλικό μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένου του ιστότοπού σας. Ακριβώς εκεί με το λογότυπό σας είναι το σύνθημά σας. Το tagline είναι μια σύντομη φράση που γνωστοποιεί τι είναι το δικηγορικό σας γραφείο.

Θα πρέπει να είναι σύντομο, αξιομνημόνευτο και ουσιαστικό. Θα μπορούσε να είναι κάτι σαν, “Άμεσα διαθέσιμοι και έμπειροι δικηγόροι οικογενειακού δικαίου” ή “Αφιερωμένοι στην προστασία των συμφερόντων σας”. Θα πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε τα χρώματα της επωνυμίας σας στο σχεδιασμό ιστοσελίδων σας. Τα χρώματά σας θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας, από τη γραμμή πλοήγησης έως τα κουμπιά μέχρι το υποσέλιδο. Δεν πρέπει να έχετε χρώματα που συγκρούονται ή είναι πολύ φωτεινά. Αντίθετα, επιλέξτε χρώματα που εκφράζουν εμπιστοσύνη, όπως το μπλε ή το πράσινο.

Διαβάστε  Τι προσφέρει ένας δικηγόρος εργατολόγος

Τα σκληρά χρώματα όπως το φωτεινό λευκό ή το καθαρό μαύρο πρέπει να αποφεύγονται. Αντ’ αυτού, χρησιμοποιήστε πιο απαλές αποχρώσεις όπως ένα εκρού ή βαθύ γκρι. Η επωνυμία σας πρέπει να είναι συνεπής σε όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένου του ιστότοπού σας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των επαγγελματικών καρτών και της υπογραφής email. Αυτό θα βοηθήσει τους πιθανούς πελάτες να θυμούνται εσάς και το δικηγορικό σας γραφείο. Ενσωματώστε τις παροτρύνσεις για δράση.

Calls to Action

Υπάρχουν διάφορες παροτρύνσεις για δράση που μπορεί να έχει ένας ιστότοπος οικογενειακού δικηγόρου. Τι θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες του ιστότοπού σας;

Έχει αρχίσει να νιώθεις ότι φτιάχτηκε για το δικηγορικό σου γραφείο. Ωστόσο, εάν θέλετε να μετατρέψετε την κυκλοφορία ιστού σε πελάτες, θα χρειαστεί να προσθέσετε παροτρύνσεις για δράση (CTA). Τα CTA είναι κουμπιά ή σύνδεσμοι που ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να προβούν σε μια συγκεκριμένη ενέργεια. Θα μπορούσαν να είναι ένα τηλεφώνημα ή ένα email.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *